موسسه حقوقی وکیل مدافع

Mohsen Alinzhadi محسن علی نژادی - نویسنده و پژوهشگر - داور مجلات و کنفرانس ها

موسسه حقوقی وکیل مدافع

Mohsen Alinzhadi محسن علی نژادی - نویسنده و پژوهشگر - داور مجلات و کنفرانس ها

موسسه حقوقی وکیل مدافع

وبلاگ شخصی محسن علی نژادی
به هرکس که می نگرم در شکایت است، درحیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

عکس های زیبا از شهر محمود آباد شمال

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۵۴ ب.ظ

در نمک باید راز عجیبی نهفته باشد

هم در اشک های ماست

هم در دریا...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۳
محسن علی نژادی نویسنده و پژوهشگر- داور مجلات و کنفرانس ها

نظرات  (۷)

۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۰۲ chefft.blog.ir 💞💕
چه عکسهای زیبایی
پاسخ:
همین طوره
به به خیلی زیباست :)))
پاسخ:
:)
چطور که زباله نیست...ینی دوباره متمدن شدیم؟:)
پاسخ:
متمدن بودیم.
۱۴ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۳ محسن علی نژادی mohsen alinjadi
مرسی
۱۵ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۲ فرامرز میرشکارمبارکه
سلام وبلاگ شما را دنبال می کنم من هم منتظر شما هستم
پاسخ:
با سلام ..اد شدی...مرسی.
سلام 
متوجه شدید وب رو حذف کردم ؟
پاسخ:
سلام بله متوجه شدم ؟
ولی دلیلشو نمیدونم؟
لزومی نبود حذف کنید ؟
اسمن  بله  متمدن هستیم اما رفتارمون چیز دیگه ای میگه:)
پاسخ:
چه رفتاری مثلا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی